Delen om te vermenigvuldigen

Hoe bereik je business als boekhouder

Het belang van visie, propositie en focus klantgroep.

Wat is je focus klantgroep? Een vraag die wij altijd stellen tijdens een intakegesprek met een potentiële klant. Want goed genoeg voor iedereen is goed genoeg voor niemand. Je bent dan niet onderscheidend.

Hoewel onze dienstverlening van waarde is voor alle ondernemers is onze doelgroep juist de accountants- en administratiekantoren. Door onze jarenlange ervaring in, bij en voor de sector zijn resultaten bijna als vanzelfsprekend geworden.

Wij hebben dan ook een duidelijke visie over hoe je als accountants- of administratiekantoor je klanten het beste kunt bijstaan. In maandelijke blogs publiceren wij onze visie over respectievelijke onderwerpen. 

Lees wat nu relevant voor je is, of beter, lees ze allemaal! Wil je niks missen abonneer je dan op de blog. Je ontvangt dan een notificatie indien er weer een blog gepubliceerd is.
Image

Business ontwikkelen

Dat je goed bent in je vak, dat je flexibel bent, dat je luistert naar je klant enzovoort. Standaard zaken (zelden echt toegepast) die de klant gewoon van je verwacht.

Maar wat bereik je eigenlijk voor uw klant. Welk probleem los je op? Wat maakt jou zo bijzonder?

Image

Business behouden

Klanten vinden is één, klanten binden een must. Bleef de klant voorheen jaren 'plakken' is men nu, door toegenomen concurrentie en automatiseringsmogelijkheden eerder bereid en in staat verder te kijken.

Klanten binden is daarom belangrijker dan ooit.

Image

Borging van je processen

Je denkt nu aan automatisering maar dat is slechts het halve verhaal. Nuttig als tool maar maar je zal zelf in beweging moeten komen en blijven. De juiste beweging op het juiste moment.

Herhaalbaar en schaalbaar zijn hierbij de key elements om groei mogelijk te maken. 

Kennis kost?

Wij bieden u een systematiek die resultaat garandeert wanneer u deze actief implementeert. Van het resultaat vragen wij een percentage. Daarom bij ons value based pricing.  

Kennis maken?

De snelste manier om te ontdekken of wij waardevol voor elkaar kunnen zijn is door contact op te nemen. De beller is sneller maar mailen kan ook. Dan nemen wij daarna contact op.

Kennis delen!

NoReJa advies is initiatiefnemer van het kennisplatform Business voor Boekhouders. Tips en adviezen voor boekhouder en administratiekantoor over het realiseren van groei.
©NoReJa advies bv - 2018